Thursday, June 26, 2014

ההתחלה

מסע הרלוקיישן שלנו מתחיל
מעבר של יומיים, שתי טיסות, התרגשות, מקומות חדשים וארץ חדשה.
בעצם המסע התחיל לפני שלושה חודשים כשאלון כבר עבר ואני והבנות נשארנו לסיים ולארגן את הדברים.
או שאולי הוא התחיל באוקטובר כשאלון התקבל לעבודה באוסטרליה או אולי הרבה לפני כן.
 שלושת החודשים האחרונים היו מאוד עמוסים בהכל ואני רוצה להודות לכולכם על העזרה והתמיכה, במיוחד למשפחות שלנו ולכל האחיות הקסומות שלי. תודה שעזרתם לעשות את המעבר הזה.
שבועיים אחרונים היו שבועיים של טירוף בו הייתי צריכה להכניס גם את כל הפרידות: ארוחת בוקר כיפית עם אמא, יום בילוי אצל אחותי עם הבנות והאחיינים, סופ"ש של בנות אצל סבא וסבתא, פיצה עם רעות והילדודס אחרי הגן, ארוחת בוקר כיפית בתל אביב אצל דפנה, חיבוקי רייקי למיטל, טל ואורנה, פרידות מהמסגרת והחברים/ות של הבנות, סרט בערב עם רעות (ובלי ילדים! כי גם לי מגיע לנשום אוויר) יום ארגונים, אריזות וצחוקים עם אלי וכמובן מפגש אחיות אבלון אחרון. וואו איך כל זה נכנס לשבועיים? עכשיו אני מבינה איך שכחתי את תיק האיפור שלי בבית.

הרוק בנד שלנו


ארזתי את המזוודות: מזוודת בגדים וקראפט שלי, מזוודת בגדים לבנות, מזוודת צעצועים וספרים, עוד מזוודה של ביגוד נוסף ונעליים אחרי הכל אנחנו מגיעות מקיץ לחורף, טרולי קטן עבורי כתיק יד לטיסה, תיק יד של אייפדים ועוד שני תיקי טרולי קטנטנים לכל אחת מהבנות לטיסה עם ביגוד להחלפה, בגד ים שמיכה קטנה אישית וחוברת צביעה.
הצטלמנו עם העץ שלנו בחדר, הכנו את כל הסרטים והטענו את האיפדים לקראת הטיסות - תודה לחמי וחמותי שדאגו לזה ולאוזניות הורודות :-) , נפרדנו מאמא שלי ויצאנו לנתב"ג.
 

בנתב"ג קיבלתי הפתעה גדולה מאחותי, אלכס וטל שבאו ללוות אותנו והצטרפו לחמי, חמותי ואורנה שהביאו אותנו לשם. תודה ענקית!!! היה כיף גדול לשבת עם כולכם ביחד על כוס קפה. בעצם את טל פגשתי ב-6 בבוקר כשהיא דפקה לי בדלת לקחת אותי לקפה הראשון. עוד ריצות אחרי קרטונים ואריזות אחרונות. המון תודה יקירה, אין מצב שהייתי קמה ב-6 בבוקר לרוץ אחרי קרטונים בלעדיך.
אני לא מבינה איך היה לך כוח לחזור עוד לנב"ג בערב. את אורנה ניצלתי להסעת מזוודות ואותי לשדה :-) אבל בתכלס זה היה רק תירוץ לעוד חיבוק.
אחותי היקרה המון תודה שבכל זאת באת לשדה למרות שאמרתי לך לא לבוא, על שהתעקשת יחד עם טל על הסנדוויצ'ים ועל כך שאת הדמעות השארנו בבית.
 
את כל הבידוק הבטחוני וביקורת דרכונים עברנו מהר ככל האפשר.והיו לנו בדיוק 10 דקות לקנות ממתקים בדיוטי פרי.
הגענו למטוס...הטיסה הראשונה של ליז ומאיה.
אני כל כך שמחתי מההתלהבות שלהן, כל דבר...החלון, הכסאות, אוזניות, מגש אוכל אפילו חגורות בטיחות, כל דבר היה מלהיב ומיחד. הטיסה הראשונה שלנו הייתה עם אלעל. מרחתי את שמן ההרגעה שהכין במיוחד עבורינו לירון סולומון מבשמת , אני לא יודעת כמה פרחים הוא הצליח להכניס לבקבוקון הקטן אבל הריח שלו משגע! גם הבנות אהבו והתייחסו אליו כבושם. אני מאוד ממליצה על לירון בכל תחומי הרפואה ועוד לא קרה פעם אחת שבאתי אליו עם בעיה או מחלה ולא קיבלתי מענה מתאים ומדוייק. לפני המעבר הגדול פניתי אליו לרקיחת תכשיר הרגעה במיוחד לבנות כי זאת הטיסה הראשונה שלהן ואני מאוד דאגתי מכל המעבר, מהפרידות, מקבלה של הבית החדש והסביבה החדשה. אז הפעם מרחתי את השמן גם לעצמי :-)
כמה שאני דאגתי מההמראה כי נזכרתי איך אני וגופי הגבנו בהמראות בתור ילדה, אבל הכל עבר חלק. בחוץ כבר היה לילה והבנות חשבו שאנחנו ממריאים בחללית לחלל :-) נראה לי שהגשמתי להן חלום.
תודה לדיילת החמודה שדאגה לארוחת ילדים עבור הבנות למרות ששכחתי להזמין מראש *תזכורת להבא לעצמי*
השעה 23:45 ואנחנו כבר למעלה, מביטות על אורות תל אביב עם אוזניות ורודות על האוזניים, ריח פרחוני באוויר וארוחת מטוס הראשונה כבר בדרך אלינו.
אחרי הארוחה וכיבוי אורות מאיה וליז נרדמו מהר מאוד, וגם אני.
העירו אותנו רק לארוחה השניה, כך שישנו סה"כ בערך 6-7 שעות - יותר ממחצית הטיסה.
עוד קצת משחקים, טלויזיה, ארוחה נוספת והנה אנחנו כבר נוחתים בתאילנד.

No comments:

Post a Comment