Friday, June 27, 2014

המתנה בתאילנד

יום שני של המסע ואנחנו נחתנו בתאילנד.
נפרדנו יפה מהמטוס הישראלי שלנו ויצאנו לשדה תעופה לא מוכר.
הכל ברור, אנגלית בכל מקום וכולם מאוד נחמדים.
מהר מאוד מצאנו את היציאה והגענו לשאטל שיקח אותנו לבית מלון.

היו לנו 9 שעות המתנה בין שתי הטיסות ולאחר התייעצות עם אמהות שעשו את המעבר הזה עם הילדים החלטתי לשכור חדר בבית מלון הצמוד. הזמנתי חדר חודש מראש באתר של הבית מלון נובוטל כי שמתי לב שכל שבוע מחיר החדר עולה בעוד כעשרה דולר.
וואו! פשוט וואו! החלטה הכי חכמה שעשיתי המעבר הזה.
יש שאטל שלוקח כל 5 דקות משדה תעופה לבית מלון. נסיעה רגועה של כמה דקות בלבד. בית מלון גדול ויפייפה, חדר מצויין - נקי ומסודר והדבר הכי כיפי בבית מלון הזה הוא הבריכה. שמעתי על הבריכה מהדיונים על הבית מלון בפייסבוק ולקחתי את בגדי ים בתיק היד כהפתעה, חבל ששכחתי את שלי. שוב מצטרפת להחלטה חכמה נוספת. הבנות נהנו, נחו, השתוללו במים החמימים ופשוט בילו נהדר את זמן ההמתנה שלנו שאחרת היינו יושבות על איזה ספסל בשדה תעופה של בנקוק.

הייתה שם גם פינת משחק לקטנטנים

החליפו לנו את ארוחת הבוקר שמגיעה עם החדר לארוחת ערב בלי בעיה. לטעמי היא הייתה מגוונת וטעימה מאוד אבל בנות מצאו שם רק אורז, לחמניות וקינוחים עבורן. אחרי הארוחה כבר התלבשנו ויצאנו חזרה ושדה.

כשקיבלתי כרטיס עליה למטוס בנתב"ג מאלעל ביקשתי שיתנו לי ישירות גם לטיסת המשך מה שמנע מאיתנו לעמוד בתור נוסף ולעבור ישר לביקורת דרכונים.
הדיוטי פרי בבנקוק ענקי!!! הוא נראה לי מעגלי עם מלא חנויות שחוזרות על עצמן. רכשנו לנו כריות צוואר מצחיקות, אכלנו גלידה והמשכנו למטוס.