Saturday, June 28, 2014

נחתנו!

אנחנו באוסטרליה!!!!!!!!
 
 אנחנו נחתנו אחרי 7 שעות טיסה נהדרות. המטוס של חברת תאי הרבה יותר טוב ונוח מאלעל. המטוס היה חצי ריק כך שכולנו יכולנו להתפרס על שני מקומות ולישון טוב. מערכת מדיה שלהם נהדרת עם מסך טאצ' מעולה ואיכות הרבה הרבה יותר טובה ממה שהיה באלעל. המערכת באלעל ישנה ולא מעודכנת לטיסות ארוכות כאלה. מאיה וליז השתלטו מהר על מסך הטאץ' והייתי צריכה לשכנע אותן לכבות כדי ללכת לישון. לצערי לא הזמנתי מראש ארוחת ילדים והבנות אכלו רק לחמניות עם מיצים. אבל הדיילת החמודה הביאה להן חוברות צביעה ומדבקות. לדעתי האוכל היה נהדר גם.
לקראת הנחיתה כבר הערתי את הבנות. יצאנו לשדה תעופה חדש, למזג האוויר הקריר ולאבא!!!!!! שלא ראינו שלושה חודשים. הרבה שמחה והרבה התרגשות. איכשהו הצלחנו להכניס את כל המזוודות לאוטו O.O ויצאנו לדרך.
כמה טבע וירוק וכמה מוזר שהדקלים הישראלים שכל כך הלהיבו אותי בנתיחה הראשונה שלי בישראל כמעט ולא נראו כאן. הירוק כאן אחר -ירוק אמיתי, כהה ונקי כמו האוויר השונה. הגענו מקיץ ישר לחורף האוסטרלי. החורף כאן מלא בגשמים ורוחות ולמרות מזג האוויר הקר אנשים הולכים פה בנעלי אצבע ושורט.
כעבור חצי שעה הגענו לבית המקסים שלנו. זאת הפעם ראשונה שיש לנו בית קרקע עם שטח אדמה כזה גדול. יש מספיק חדרים לכולם וגינה ענקית בשבילי. בגינה מיד איתרתי את שיח רוזמרין, מלא תלתנים, כובע נזיר ובוגנוויליה. כנראה שבוגונוויליה משתלטת גם כאן על הכל כמו בארץ. בנות ישר רצו לנדנדות שראו בתמונות ואני לנוח על הספה.
כאן כרגע בוקר. קצת ננוח, נוכל משהו ונצא לקניות.
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

No comments:

Post a Comment