Tuesday, July 1, 2014

הדברים החדשים והדברים המוכרים

אני תוהה ממה אפשר להתחיל את הפוסט הזה. אני מרגישה שעברתי דרך המראה כמו אליסה כי מיום ליום אני פוגשת כאן דברים הפוכים. המלחיה היא הפלפליה ולהפך, המפתח נכנס הפוך למנעול, המתגים של אורות הפוכים, הנהיגה בצד השני והקדימה הוא בעצם בצד שמאל, שקעי חשמל שונים ומעצבנים ויותר מכל אני צריכה לסובב את הידית לכיוון השני כדי לפתוח חלק מהדלתות בבית ועד היום מתבלבלת באיזה אופן פותחים איזה דלת.
לעומת זאת הקניון נראה בדיוק כמו כל קניון אחר בישראל. אפילו שתי רשתות סופרים הגדולות משתמשות בצבעי ירוק ואדום כמו שופרסל ומגה. הבנות עד היום חושבות שזה הסופרים שהיו אצלינו :-) אותן חנויות כו משביר, גולף, פוקס, קרייזי ליין וכו' רק בשמות שונים. יצא לי להיות כבר בשלושה קניונים בסביבה אך לא מצאתי חנות ניו אייג' אחת אפילו וגם לא חנות קריסטלים. כנראה שהעולם באמת הופך להיות וירטואלי יותר.

יש אותן תוכניות לילדים כמו שהיו הערוץ הופ אפילו  יש את"מר מוכשר". מצאתי כאן את גבינת טופיטי ונודלס סובה של ליז ואותן חברות צביעה ממותגות. יש מלא לגו, פליי דו וברבי אך לא מצאתי אפילו פעם אחת פליימוביל ולא משחקים של רייבנסבורגר. לא ברור לי למה. אני רוצה את המשחק קוקו קרייזי וחתול ועכשיו אך לא מצליחה למצוא אפילו בחנויות וירטואליות מקומיות.
עבורי מצאתי את המשקה הטעים Ginger Beer ללא טיפת אלכוהול. בתכלס מדובר במיץ ג'ינג'ר עם קנה סוכר וסודה.
 
עבור מאיה וליז מצאתי גלידת וניל מאוד טעימה ללא לקטוז

 
וסורבה תות שמרקם של ברד קייצי
 
 
ולגמרי התאהבתי באוכל ההודי כאן.
בקרוב עוד תמונות
תשארו מעודכנים
נטלי

No comments:

Post a Comment